Πιάστηκαν να κλέβουν κλιματιστικό στο ΔΑΚ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Πιάστηκαν να κλέβουν κλιματιστικό στο ΔΑΚ

ΔΑΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Toπλιάτσικο στη δημόσια περιουσία από κάποιους Ρομά είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο . Το σχετικό χθεσινό συμβάν έχει να κάνει με την απόπειρα κλοπής κλιματιστικού  από τα θεωρεία του γηπέδου ποδοσφαίρου στο ΔΑΚ Αγρινίου. Λίγο πριν τις 20.00 δύο ρομά, 17 και 28 ετώ,ν επιχείρησαν την κλοπή αλλά έγιναν αντιληπτοί, ενημερώθηκε η Αστυνομία και συνελήφθησαν από την άνδρες της ομάδα ΔΙΑΣ.
agriniopress
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook