Σεκιούριτι τραυμάτισε με φαλτσέτα απολυμένο εργαζόμενο της ΕΡΤ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Σεκιούριτι τραυμάτισε με φαλτσέτα απολυμένο εργαζόμενο της ΕΡΤ

Σεκιούριτι τραυμάτισε με φαλτσέτα απολυμένο εργαζόμενο της ΕΡΤ
Επίθεση με φαλτσέτα καταγγέλει ότι δέχτηκε ο Γαβριήλ Κασιμάτης, εργαζόμενος της αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ και γραμματέας της ΠΟΣΠΕΡΤ, από δυο σεκιούριτι της ΝΕΡΙΤ.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλονται, οι σεκιούριτι επιχείρησαν να κατεβάσουν από τα κάγκελα του ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής πανό για την επέτειο από το κλείσιμο της ΕΡΤ.

Όταν το αντελήφθησαν οι εργαζόμενοι στο ERTOPEN, πήγαν στο σημείο να εμποδίσουν το κατέβασμα του πανό, τότε σύμφωνα με όσα καταγγέλουν από το ERTOPEN, ο σεκιούριτι τραυμάτισε με ένα είδος φαλτσέτας τον γραμματέα της ΠΟΣΠΕΡΤ στο χέρι.

Αυτή την ώρα ο γραμματέας της ΠΟΣΠΕΡΤ είναι στο αστυνομικό τμήμα Αγίας Παρασκευής όπου θα καταθέσει μήνυση εναντίον του σεκιούριτι.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook