Πάτρα: Το έσκασαν την Ψυχιατρική του Ρίου δύο ασθενέις « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Πάτρα: Το έσκασαν την Ψυχιατρική του Ρίου δύο ασθενέις

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:42 π.μ.  |  Τρίτη 10 Ιουνίου 2014


Δύο άτομα που νοσηλεύονταν στην Ψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου του Ρίου κατάφεραν να ξεφύγουν και «τριγυρνούν» στους δρόμους της Πάτρας.

Πρόκειται για μία νεαρή γυναίκα ξανθιά με γαλάζια μάτια από την περιοχή της Αιγιάλειας που τελευταία φορά εντοπίστηκε στην περιοχή του ΟΣΕ και έναν άνδρα νεαρό ο οποίος κατάφερε να φύγει γύρω στι&s igmaf; 7 το απόγευμα.

Η αστυνομία έχει ειδοποιηθεί και αναζητά και τους δύο.

patrastime.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...