Ουκρανία: Κατέβασαν τη ρωσική σημαία από την πρεσβεία στο Κίεβο και πέταξαν αυγά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Ουκρανία: Κατέβασαν τη ρωσική σημαία από την πρεσβεία στο Κίεβο και πέταξαν αυγά

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   9:32 μ.μ.  |  Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Ουκρανία: Κατέβασαν τη ρωσική σημαία από την πρεσβεία στο Κίεβο και πέταξαν αυγά
Ουκρανοί διαδηλωτές, που είχαν συγκεντρωθεί σήμερα μπροστά από τη ρωσική πρεσβεία στο Κίεβο, κατέβασαν τη σημαία της, αναποδογύρισαν διπλωματικά αυτοκίνητα και έριξαν αυγά.
Σε κάποια από τισ στιγμές της έντασης, ένας διαδηλωτής ανέβηκε στα κάγκελα της πρεσβείας και κατέβασε τη σημαία της Ρωσίας, ενώ το συγκεντρωμένο πλήθος φώναζε «Φασίστες!», σύμφωνα με δημοσιογράφους του Γαλλικού Πρακτορείου.

 

Οι διαδηλωτές, μάλιστα, αναποδογύρισαν τουλάχιστον επτά αυτοκίνητα που έφεραν διπλωματικές πινακίδες, πριν σπάσουν τα τζαμιά τους.

Επίσης έριξαν αυγά στο κτίριο της διπλωματικής αποστολής, που βρίσκεται σε μια απόμερη γειτονιά του Κιέβου, το οποίο και κατάβρεξαν με ένα αντισηπτικό πράσινο υγρό.
newsit
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...