Υπέβαλε ένσταση ο έκπτωτος εργολάβος. Πληροφορίες για νέα κοινοπραξία, της οποίας στόχος είναι η ολοκλήρωση του έργου το 2015
Για άλλη μια φορά κρίθηκε έκπτωτος ο εργολάβος, ο οποίος είχε αναλάβει την εργολαβία Ακτίου – Βόνιτσας που αποτελούνταν από τέσσερα κομμάτια. Η εταιρεία ΑΕΓΕΚ και συγκεκριμένα η θυγατρική της «Ιόνιος» αν και κρίθηκε έκπτωτη για τις δύο από τις τέσσερις εργολαβίες, συγκεκριμένα για το τμήμα του Ακτίου και την παράκαμψη της Αμφιλοχίας, υπέβαλε ένσταση κατά της απόφασης.
Οι ρυθμοί των εργασιών στην παρούσα φάση είναι περιορισμένοι κατά πολύ, κάτι που έδειχνε αναμενόμενο, καθώς από τους προηγούμενους μήνες τα προβλήματα εκτός του ότι ήταν υπαρκτά ήταν και έντονα.
Αδιασταύρωτες, προς το παρόν, πληροφορίες του ypodomes.com, κάνουν λόγο για νέα κοινοπραξία της έκπτωτης κατά το ήμισυ θυγατρικής εταιρείας, της ΑΕΓΕΚ, με το όνομα «Ιόνιος», με άλλη μεγάλη τεχνική εταιρεία με σκοπό να ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο είχε ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2010, έχοντας τότε ημερομηνία ολοκλήρωσής του τον Μάρτιο του 2013.
Πλέον, επιχειρείται να «κλείσουν» τα θέματα που έχουν ανακύψει και τα έργα να ολοκληρωθούν ως το τέλος του 2015, καθώς τότε κλείνει η στρόφιγγα του ΕΣΠΑ, το οποίο και χρηματοδοτεί το έργο. Δεδομένου ότι είναι επιτακτική ανάγκη να επιλυθούν όλα τα προβλήματα και γίνονται προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή, στόχος είναι το Μάρτιο ή τον Απρίλιο του 2015 να παραδοθεί η παράκαμψη της Αμφιλοχίας, καθώς επίσης και κάποιο τμήμα από την 1η εργολαβία.
Για την ιστορία, υπενθυμίζουμε, πως ο υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος Ακτίου – Αμβρακίας είναι 48 χλμ με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και παρακάμπτοντας την Αμφιλοχία και την Βόνιτσα συνδέεται με την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου – Πρεβέζης.
Kων/νος Χονδρός
sinidisi.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!