Πάτρα: Δώρισαν τα όργανα οι συγγενείς ασθενούς που κατέληξε στη ΜΕΘ του «Αγ. Ανδρέα» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Πάτρα: Δώρισαν τα όργανα οι συγγενείς ασθενούς που κατέληξε στη ΜΕΘ του «Αγ. Ανδρέα»

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:20 μ.μ.  |  Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

meth
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου  ευχαριστεί τους  συγγενείς βαρέως   πάσχοντος  ασθενούς  που  ενοσηλεύετο στη ΜΕΘ, για την απόφαση τους  στις δύσκολες  ώρες να προσφέρουν  σε συνανθρώπους μας δώρα ζωής.

«Τέτοιες ανιδιοτελείς ενέργειες  αποτελούν παράδειγμα  προς μίμηση και δίνουν ελπίδα σε συνανθρώπους μας για τους οποίους  η  δωρεά οργάνων και ιστών είναι μονόδρομος ζωής», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Νοσοκομείου που παρελήφθη από το thebest.gr.

thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...