Αφηµένοι στην τύχη τους 100.000 Αιτωλοακαρνάνες και Φωκιδείς
Μόνο τα προβλήματα της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού του νοσοκομείου Αγρινίου, είδε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος, ο οποίος έκανε σχετικό διάβημα προς τον νέο υπουργό Υγείας Μάκη Βορίδη.
Αυτό δείχνει ότι και ο ίδιος, παρόλο που δεν είναι κυβερνητικός βουλευτής, ακολουθεί την πολιτική που έχει δρομολογήσει την υποβάθμιση του νοσοκομείου Μεσολογγίου, αν και τα προβλήματα στην αντίστοιχη μονάδα είναι μεγαλύτερα εξαιτίας της έλλειψης γιατρού. Η παρέμβαση του κ. Βαρεμένου έφερε αποτέλεσμα στο νοσοκομείο Αγρινίου, το οποίο θα στελεχωθεί με γιατρούς από τα νοσοκομεία της Πάτρας, όμως εκείνο του Μεσολογγίου περιμένει αφημένο στην τύχη του, μήπως περισσέψει κάποιο ψίχουλο από το Αγρίνιο.
Από τους υπόλοιπους βουλευτές, μάλλον δεν είχε να περιμένει τίποτα το Μεσολόγγι, αφού άλλωστε έδειξαν τις προθέσεις τους και σε άλλα θέματα, όμως από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!