Έπεσε στο γκρεμό με το τρακτέρ! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Έπεσε στο γκρεμό με το τρακτέρ!

Ηράκλειο: Έπεσε στο γκρεμό με το τρακτέρ!
Ένας αγρότης που οδηγούσε το τρακτέρ του στον Γερόκαμπο στις Μοίρες Ηρακλείου, έχασε τον έλεγχο του οχήματός του κι έπεσε στο γκρεμό.
Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 13.30, όταν κλήθηκαν ΕΚΑΒ και Πυροσβεστική να σπεύσουν στο σημείο.

Ο άτυχος αγρότης, καταπλακώθηκε από το τρακτέρ και έχει υποστεί – σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost– τραύματα στα άκρα και τον θώρακα, ωστόσο έχει τις αισθήσεις του.

Αυτή την ώρα στο σημείο βρίσκεται η Πυροσβεστική ενώ σπεύδει και κλιμάκιο της ΕΜΑΚ για να απεγκλωβίσουν τον άνδρα ώστε να τον παραλάβει το ΕΚΑΒ και να τον μεταφέρει στο πλησιέστερο νοσοκομείο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook