Μήνυμα Κικίλια στους άνδρες και τις γυναίκες των Σωμάτων Ασφαλείας « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Μήνυμα Κικίλια στους άνδρες και τις γυναίκες των Σωμάτων Ασφαλείας

Μήνυμα Κικίλια στους άνδρες και τις γυναίκες των Σωμάτων Ασφαλείας
O Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Βασίλης Κικίλιας, μετά και την τελετή ανάληψης των καθηκόντων του, απηύθυνε το παρακάτω προσωπικό μήνυμα προς τις γυναίκες και τους άνδρες των Σωμάτων Ασφαλείας:

"Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων μου ως Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη θέλω να σας απευθύνω θερμό χαιρετισμό και να σας ζητήσω να συνεχίσετε να προασπίζετε τον Νόμο, την Ασφάλεια των Ελλήνων Πολιτών και τα Δικαιώματά τους. Σε εσάς βασίζομαι και σε εσάς στηρίζω την επίτευξη των κοινών μας στόχων. Δεσμεύομαι να είμαι δίπλα σας αρωγός και συνεργάτης".



Πηγή φωτό:ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook