Πήγαν για μπάνιο και άφησαν πίσω τα σκουπίδια τους « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Πήγαν για μπάνιο και άφησαν πίσω τα σκουπίδια τους

Πήγαν για μπάνιο και άφησαν πίσω τα σκουπίδια τους
Σε χωματερή μετέτρεψαν παραλία της Κρήτη οι λουόμενοι που πήγαν σήμερα να απολαύσουν τα καταγάλανα νερά του νησιού. Η σημερινή ημέρα στην Κρήτη ήταν ιδιαιτέρως ζεστή και πάρα πολλοί αποφάσισαν να δροσιστούν με τις παραλίες να γεμίζουν από εκατοντάδες πολίτες. Πολλοί από αυτούς όμως άφησαν πίσω τα μπουκάλια τους και τα χαρτιά τους αδιαφορώντας για την οικολογική καταστροφή.



Πηγή: cretalive.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook