Μεσολόγγι:Παρέμβαση Εισαγγελέα για την κατάσταση στην πόλη « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Μεσολόγγι:Παρέμβαση Εισαγγελέα για την κατάσταση στην πόλη

Παρέμβαση Εισαγγελέα για την κατάσταση στην πόλη
Δυσωδία - βρώμα - ψείρες - κουνούπια - μύγες - φίδια και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου που ζει σ’ αυτή την Ιερή Πόλη του Μεσολογγίου. Εάν κάποιος φύγει από την πλατεία και βγει και από τους κεντρικούς δρόμους θα δει το τι συμβαίνει.

Παντού υπάρχουν κάδοι γεμάτοι σκουπίδια και γύρω από τον κάδο τσάντες σκόρπιες και να αλωνίζουν οι γάτες και τα σκυλιά. Ακόμη και γλάροι έρχονται και τρώνε. Να πω για το ωραίο πράσινο που είναι στις πλατείες; Αυτό μέχρι και χτες, Τετάρτη 18/6/2014 και από την περασμένη Πέμπτη 12/6/2014 (7 ημέρες) ήταν 1,5 μέτρο κινδυνεύοντας ο κάθε περαστικός και τα μικρά παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και στο ΕΠΑΛ να βγει κανένα φίδι και να τους δαγκώσει.

Οι εκλογές πέρασαν, μην εκδικείστε άλλο τον δημότη σας επειδή χάσατε, αν και σε όλη τη θητεία σας, η πόλη ήτο βρώμικη και υποφέραμε από κουνούπια και μύγες. Τώρα μετά τις εκλογές υπάρχει νέα δημοτική ομάδα. Πιστεύω να μην συνεχιστεί η ίδια κατάσταση.

Τέλος για το πράσινο, που ήταν 1,5 μέτρο και κατόπιν αιτήσεώς μου προς την κα Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Μεσολογγίου, έγινε απ’ ότι φαίνεται παρέμβαση προς τον υπεύθυνο εργολάβο και το κούρεψαν (καταθέτω και την αίτηση προς την κα Εισαγγελέα).

Αυτό θα πρέπει να κάνει ο κάθε πολίτης για να είναι η πόλη καθαρή; Ε όχι! Γι’ αυτό κ. Καραπάνο μην περιμένετε μέχρι τον Σεπτέμβρη. Πάρτε πρωτοβουλίες από τώρα και προχωρήστε μπροστά για την καθαριότητα και εμείς εδώ είμαστε και να είστε σίγουρος ότι θα είστε πάλι Δήμαρχος.

Εγώ το είχα τονίσει και το είχα πει ότι από την καθαριότητα γενικώς εξαρτάται εάν θα είσαι ξανά Δήμαρχος, αλλά θα είπαν μερικοί σύμβουλοι, ή ο Δήμαρχος «άστον να λέει». Τα γράφω όλα αυτά για να προσέξουν οι καινούργιοι και να μην κάνουν τα ίδια λάθη. Εγώ δεν μαντεύω, ούτε προφητεύω και επειδή γνωρίζω από εκλογές σας ενημερώνω τι πρέπει να γίνει κάποτε γι’ αυτήν την πόλη, επειδή μέχρι σήμερα κανείς δεν ήταν τέλειος, ούτε το 30-40% δεν άξιζε κανένας και να πω ότι το Μεσολόγγι άδειασε τελείως και δεν άφησαν τίποτα σ’ αυτόν τον τόπο και το μεγαλύτερο άδειασμα έγινε τα τελευταία χρόνια από την αδιαφορία των τοπικών αρχών, χάθηκαν Νομαρχία, Αντιπεριφέρεια, Νοσοκομείο, Εφορία, Τ.Ε.Ι., Εφετείο και διάφορες υπηρεσίες που έφυγαν και θα φύγουν ακόμη σε γειτονικές πόλεις. Και πάλι ας προσέξετε κ. Καραπάνο, σας δημοσιεύω μία φωτογραφία απ’ τον γεμάτο κάδο ΝΤΡΟΠΗ!

Ανδρέας Καραντινός

Κάτοικος Μεσολογγίου
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook