Διάρρηξη με λεία 3.600 ευρώ στον Άγιο Βλάσιο « aitoloakarnanianet

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Διάρρηξη με λεία 3.600 ευρώ στον Άγιο Βλάσιο

Ξεκίνησαν απ’ το Αγρίνιο και η χάρη τους έφτασε μέχρι τον Άγιο Βλάσιο, για να κλέψουν. Και τα κατάφεραν, φεύγοντας με περισσότερα από 3.600 ευρώ!

Τόσα ήταν τα χρήματα που αφήρεσαν από οικία 57χρονου. Δεν πρόλαβαν, όμως, να τα χαρούν, αφού συνελήφθησαν σχεδόν μισή ώρα μετά και πριν προλάβουν να απομακρυνθούν. Πρόκειται για έναν 29χρονο, έναν 33χρονο και έναν ακόμη 46χρονο Ρομά, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, έχουν πολλάκις απασχολήσει τις αρχές και στο παρελθόν.

Να σημειωθεί ότι οι τρεις συλληφθέντες μπήκαν στο σπίτι, στις 10.00 χθες το πρωί, από ανασφάλιστο παράθυρο. Δυστυχώς, ακόμη και σε περιοχές όπως τα Παρακαμπύλια, είναι επίφοβο πλέον να μένουν ανοιχτά ή και ανασφάλιστα πόρτες και παράθυρα. Οι καιροί έχουν αλλάξει…

Τα χρήματα, πάντως, αποδόθηκαν στον παθόντα, ενώ οι δράστες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook