Έχασε την ισορροπία του και έπεσε σε γκρεμό 200 μέτρων... « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Έχασε την ισορροπία του και έπεσε σε γκρεμό 200 μέτρων...

Ήπειρος: Έχασε την ισορροπία του και έπεσε σε γκρεμό 200 μέτρων...
Μεγάλη επιχείρηση της ΕΜΑΚ, της Πυροσβεστικής Ηγουμενίτσας και του Κλιμακίου Φιλιατών βρίσκεται σε εξέλιξη με σκοπό την ανάσυρση ενός 68χρονου που έπεσε σε γκρεμό διακοσίων μέτρων στο όρος Τσαμαντά, πάνω από το χωριό Λιας.
Σύμφωνα με το epirusgate, ο 68χρονος έχασε την ισορροπία του και έπεσε την χαράδρα.

Δύο φίλοι του, έφτασαν μετά από λίγα λεπτά στο σημείο και τον εντόπισαν.

Αμέσως ενημέρωσαν την Πυροσβεστική και είναι σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση από την 5η ΕΜΑΚ, την Πυροσβεστική Ηγουμενίτσας και το Κλιμάκιο Π.Υ. Φιλιατών.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook