Φωτιά σε μαγαζί -Στο νοσοκομείο ο ιδιοκτήτης « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Φωτιά σε μαγαζί -Στο νοσοκομείο ο ιδιοκτήτης

Φωτιά σε μαγαζί στην Κρήτη-Στο νοσοκομείο ο ιδιοκτήτης
Παρ’ ολίγον να θρηνήσουμε μία ζωή σήμερα το απόγευμα στο Ατσιπόπουλο Ρεθύμνου όταν φωτιά ξέσπασε σε κατάστημα με τον ιδιοκτήτη να βρίσκεται μέσα στον χώρο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretalive, το περιστατικό σημειώθηκε στις 7.20 το απόγευμα της Δευτέρας όταν ξέσπασε φωτιά σε κατάστημα με ταπετσαρίες αυτοκινήτων. Ο ιδιοκτήτης βρισκόταν στο μαγαζί του κι εργαζόταν ενώ επιχείρησε να σβήσει τη φωτιά.

Η πυροσβεστική έσπευσε στο σημείο με 4 οχήματα και 10 άνδρες, έβγαλε τον άντρα έξω από τον χώρο, ο οποίος στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της περιοχής.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η υγεία του ιδιοκτήτη δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο ωστόσο έχει υποστεί εγκαύματα πρώτου και δευτέρου βαθμού.

Η φωτιά έσβησε πλήρως λίγο πριν από τις 10 το βράδυ ενώ μία πρώτη εκτίμηση κάνει λόγο για ζημιές στο κατάστημα ύψους 20.000 ευρώ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook