Τραυματίστηκε αθλητής που έκανε αλεξίπτωτο πλαγιάς στον Ομπλό « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Τραυματίστηκε αθλητής που έκανε αλεξίπτωτο πλαγιάς στον Ομπλό

Πάτρα: Τραυματίστηκε αθλητής που έκανε αλεξίπτωτο πλαγιάς στον Ομπλό
Στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Πατρών "Άγιος Ανδρέας" μεταφέρθηκε λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι ένας άνδρας, ηλικίας περίπου 40 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε πέφτοντας με αλεξίπτωτο πλαγιάς, από την περιοχή του όρους Ομπλού στην Πάτρα.
Σύμφωνα με το PatrasTimes, ο αθλητής έχει μεταφερθεί στα εξωτερικά ιατρεία όπου του προσφέρονται οι πρώτες βοήθειες.

Δείχνει να έχει επαφή με το περιβάλλον, δίχως ακόμα να έχει γίνει γνωστή η ακριβής κατάσταση της υγείας του ή οι συνθήκες του ατυχήματος.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook