Τα επεισόδια στην Λεωφόρο ανάμεσα στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ ανάγκασαν τη διοίκηση των “πρασίνων” να... αναθεωρήσει τις αρχικές της σκέψεις και να μην πάρει τελικά εισιτήρια για τον αγώνα της τρίτης αγωνιστικής των πλέι οφ με τον Αστέρα
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, αν και είχαν συμφωνήσει με την διοίκηση των Αρκάδων για να πάρουν 1000 εισιτήρια, αποφάσισαν για λόγους ασφαλείας να τα επιστρέψουν στους γηπεδούχους.
Η ανακοίνωση:
"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι, παρά την αρχική συμφωνία ανάμεσα στις δύο ΠΑΕ, δεν πρόκειται, για λόγους ασφαλείας, να διαθέσει εισιτήρια στους οπαδούς της στο ματς της Τετάρτης στην Τρίπολη. Ως εκ τούτου θα επιστραφούν στη γηπεδούχο ομάδα".
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!