Έπεσε ... πείνα – Άδειασαν κυλικείο γυμνασίου « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Έπεσε ... πείνα – Άδειασαν κυλικείο γυμνασίου

Έπεσε ... πείνα – Άδειασαν κυλικείο γυμνασίου στη Γλυφάδα
Ελάχιστα χρήματα αλλά όλα τα τρόφιμα πήραν οι κλέφτες που μπήκαν σε γυμνάσιο της Γλυφάδας και άδειασαν το κυλικείο.
Οι δράστες είχαν βάλει στο στόχαστρο τα τρόφιμα, άρπαξαν κούτες ολόκληρες με συσκευασμένα τρόφιμα διαφόρων ειδών, ενώ πήραν από την ταμειακή μηχανή και λίγα ευρώ που βρήκαν.
Η ζημιά πάντως για τον υπεύθυνο του κυλικείου είναι αρκετά μεγάλη καθώς μια κούτα με σνακς ή τυποποιημένα σάντουιτς κοστίζει αρκετά ευρώ.
newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook