Μπλακ άουτ τη νύχτα λόγω…τροχαίου « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Μπλακ άουτ τη νύχτα λόγω…τροχαίου

epi-revma
Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες η εκτεταμένη διακοπή ηλεκτροδότησης που σημειώθηκε στις 1:40 τα ξημερώματα στο Αγρίνιο προκλήθηκε από τροχαίο ατύχημα που συνέβη στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου.

Ι.Χ. όχημα εξετράπη και προσέκρουσε σε στύλο της ΔΕΗ με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιές όπως το κόψιμο καλωδίων και κατά συνέπεια και τη διακοπή ρεύματος.
agriniopress
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook