Ο Δήμος Ναυπάκτου σε συνεργασία με το Ναυτικό Όμιλο βράβευσαν σήμερα την πρωταθλήτρια ιστιοπλοϊας Τάνια Παπαθανασίου για την προσφορά της στο ναυταθλητισμό.
Πλέον είναι αθλήτρια του Ομίλου και «έχει πολλά να μας προσφέρει με την εμπειρία και τις γνώσεις της», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ναυτικός Όμιλος Ναυπάκτου
http://nafsclick.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!