ΕΚΤΑΚΤΟ: Δύο Ουκρανοί στρατιωτικοί νεκροί στο Σλαβιάνσκ [φωτο και βίντεο] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΕΚΤΑΚΤΟ: Δύο Ουκρανοί στρατιωτικοί νεκροί στο Σλαβιάνσκ [φωτο και βίντεο]

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   11:05 π.μ.  |  Παρασκευή 2 Μαΐου 2014














Δύο Ουκρανοί στρατιωτικοί σκοτώθηκαν όταν δύο ελικόπτερα MI-24 κατερρίφθησαν με φορητούς εκτοξευτήρες ρουκετών, ενώ πολλοί είναι οι τραυματίες...
Όπως γνωστοποίησε μέσω της σελίδας του στο Facebook ο υπουργός Εσωτερικών Αρσέν Αβάκοφ, «οι τρομοκράτες χρησιμοποίησαν ενάντια στις ουκρανικές ειδικές δυνάμεις βαρύ πυροβολικό, συμπεριλαμβανομένων εκτοξευτήρων βομβίδων και φορητών αντιαεροπορικών πυραύλων».
Ο κ. Αβάκοφ κατηγόρησε τους αποσχιστές ότι έχουν επιστρατεύσει επαγγελματίες μισθοφόρους, οι οποίοι χρησιμοποιούν αμάχους «σαν ανθρώπινες ασπίδες.
Χαρακτηρίζοντας την επίθεση «ενεργό φάση της αντιτρομοκρατικής επιχείρησης», ο Ουκρανός υπουργός δήλωσε πως οι στόχοι της είναι απλοί «οι αυτονομιστές να απελευθερώσουν τους ομήρους, να καταθέσουν τα όπλα τους, να απελευθερώσουν διοικητικά κτήρια και να αποκαταστήσουν την ομαλή λειτουργία της διοίκησης της πόλης».



Σύμφωνα με τον κ. Αβάκοφ, το Σλαβιάνσκ έχει περικυκλωθεί και εννέα φυλάκια ελέγχου «τρομοκρατών» πέρασαν υπό τον έλεγχο του στρατού.
Από την πλευρά τους οι φιλορώσοι αυτονομιστές είπαν πως κρατούν αιχμάλωτο ένα πιλότο.
Η υπηρεσία ασφαλείας SBU αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως το γεγονός ότι κατερρίφθησαν ελικόπτεραν «καταδεικνύει την παρουσία ξένων στρατιωτικών ειδικών δυνάμεων και όχι μόνο πολιτών, όπως ισχυρίζεται η ρωσική κυβέρνηση».

Απολαμβάνουμε το ποτάκι μας Σάββατο βράδυ στο YOLO CLUB στο Γκάζι

Το Κίεβο κατηγορεί τη Μόσχα ότι χρηματοδοτεί και εξοπλίζει τους αυτονομιστές, οι οποίοι έχουν καταλάβει κτήρια σε όλη την ανατολική ουκρανική περιοχή του Ντονμπάς και ζητούν να διεξαχθεί στις 11 Μαΐου δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία τουλάχιστον δύο ανατολικών περιφερειών.
Ερασιτεχνικό βίντεο που αναρτήθηκε στον ιστότοπο Youtube δείχνει την έναρξη της επιχείρησης του ουκρανικού στρατού:
Πηγή: Reuters

Απολαμβάνουμε το ποτάκι μας Σάββατο βράδυ στο YOLO CLUB στο Γκάζι

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...