Πελάτισσα έκλεψε το πορτοφόλι ταξιτζή και έκανε ανάληψη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Πελάτισσα έκλεψε το πορτοφόλι ταξιτζή και έκανε ανάληψη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:30 μ.μ.  |  Τρίτη 20 Μαΐου 2014


Μια 34χρονη, που μπήκε ως πελάτισσα σε ταξί στη Θεσσαλονίκη, έκλεψε το πορτοφόλι του οδηγού και στη συνέχεια έκανε ανάληψη χρηματικού ποσού με τραπεζική κάρτα που βρήκε μέσα.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, η 34χρονη, το βράδυ της 14ης Μαΐου, πήρε ταξί από την περιοχή του Ευόσμου.

Στη συνέχεια, εκμεταλλευόμενη την έξοδο του οδηγού από το όχημα έκλεψε το πορτοφόλι του, που περιείχε δημόσια έγγραφα και μία κάρτα ανάληψης χρημάτων.

Ακολούθως, με την κάρτα "έβγαλε" από τραπεζικό υποκατάστημα 500 ευρώ.

Σε βάρος της 34χρονης σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή.

Πηγή: Nooz.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...