Κρήτη: Άνοιξε η σαιζόν... "χάνονται" οι τουρίστες στα φαράγγια και τα όρη - Δυο περιπτώσεις ανήμερα της Πρωτομαγιάς « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Κρήτη: Άνοιξε η σαιζόν... "χάνονται" οι τουρίστες στα φαράγγια και τα όρη - Δυο περιπτώσεις ανήμερα της Πρωτομαγιάς

Κρήτη: Άνοιξε η σαιζόν... `χάνονται` οι τουρίστες στα φαράγγια και τα όρη - Δυο περιπτώσεις ανήμερα της Πρωτομαγιάς
Οι... διπλές επιχειρήσεις εντοπισμού τουριστών σήμερα, ευτυχώς είχαν αίσιο τέλος και οι δυο.
Όπως διαβάζουμε στο FlashNews, επιχείρηση στήθηκε για τον εντοπισμό μιας 26χρονης τουρίστριας από την Πολωνία η οποία αποφάσισε να διαβεί το φαράγγι της Αγίας Ειρήνης στο Ανατολικό Σέλινο.
Η 26χρονη αντιλήφθηκε ότι είχε χάσει τον προσανατολισμό της και με το κινητό της τηλέφωνο ειδοποίησε τις αρχές ζητώντας βοήθεια.
Αμέσως στήθηκε επιχείρηση στην οποία έλαβαν μέρος άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας και της ΕΜΑΚ.
Η περιπέτεια της 26χρονης τουρίστριας είχε αίσιο τέλος καθώς οι διασώστες την εντόπισαν και την οδήγησαν στο δρόμο της επιστροφής.

Στο μεταξύ και δεύτερη επιχείρηση εντοπισμού τουριστών στήθηκε από τις Πυροσβεστική, αυτή τη φορά στον Ψηλορείτη.
Τα ίχνη ενός ζευγαριού που αποφάσισε να διανύσει διαδρομή στην περιοχή του Τιμίου Σταυρού στον Ψηλορείτη, είχαν χαθεί για αρκετή ώρα.
Συγκεκριμένα, το ζευγάρι τουριστών από τη Σλοβενία, δεν επέστρεψε την προκαθορισμένη ώρα.

Έτσι κλήθηκαν οι αρχές. Τον εντοπισμό του ζευγαριού ανέλαβε η πυροσβεστική η οποία έφτασε στο σημείο με 2 οχηματα και 6 υπαλλήλους.
Το ζευγάρι τελικά εντοπίστηκε σώο και οι διασώστες το μεταφέρουν στο ξενοδοχείο του.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook