Με ανακοίνωση του ο Σύλλογος των εργαζομένων του νοσοκομείου του Μεσολογγίου, καταγγέλλει τον Διοικητή του Νοσοκομείου κο Κυριακόπουλο γιατί , όπως υποστηρίζουν, κατά την διάρκεια της περιόδου «διαθεσιμότητας» των οδηγών του Νοσοκομείου μας ,προκειμένου να καλύψει τα προβλήματα που δημιούργησε η απόφαση του πολιτικού του προϊστάμενου, δίνει εντολή κίνησης των υπηρεσιακών οχημάτων κατά παράβαση των υφιστάμενων διατάξεων.
Η καταγγελία συνεχίζει:
«Συγκεκριμένα αφήνει να κινούν τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα όχι μόνο υπάλληλοι που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις( όχι οδηγοί αλλά άλλης ειδικότητας χωρίς ανάλογο δίπλωμα οδήγησης) αλλά καλεί και αναθέτει την κίνηση του υπηρεσιακού σε υπάλληλο που είναι σε διαθεσιμότητα κάτι που είναι πειθαρχικό και ποινικό αδίκημα ειδικά σε περίπτωση ατυχούς συμβάντος. Μάλιστα όλα αυτά χωρίς κανένα έγγραφο ( μόνο προφορική εντολή ) κατά την προσφιλή του τακτική.
Επειδή η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων αλλά κυρίως των κατοίκων της περιοχής είναι πολύ πιο σημαντική από τα διαπιστευτήρια του κάθε διοικητή στον πολιτικό του προϊστάμενο ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ αυτές τις πρακτικές και ζητάμε να σταματήσουν άμεσα .
Σε αντίθετη περίπτωση θα κάνουμε κάθε ενέργεια ώστε να προφυλάξουμε τόσο τους εργαζομένους όσο κυρίως τους πολίτες της περιοχής μας.»
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!