Ξεκίνησε σήμερα Δευτέρα το έργο της ανάπλασης της οδού Λόρδου Βύρωνος από την νότια πλευρά της Χαριλάου Τρικούπη.
Την εξέλιξη αυτή δέχθηκαν με μεγάλη χαρά πολλοί επιχειρηματίες του συγκεκριμένου δρόμου, καθώς η πεζοδρόμηση είναι κάτι που θα διευκολύνει τη δραστηριότητά τους αν και η απόφαση του εμποροβιομηχανικού συλλόγου είναι η πεζοδρόμηση να γίνει σταδιακά και με ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής, όπου θα γίνεται ήπια κυκλοφορία.
Το έργο θα γίνει τμηματικά, προκειμένου να μην σταματήσει η κίνηση σε όλο το δρόμο, θα ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο και περιλαμβάνει την απομάκρυνση των σημερινών πεζοδρομίων και του ασφαλτοτάπητα, που θα αντικατασταθούν με κυβόλιθους μεγάλης αντοχής, ενώ τα πεζοδρόμια θα οριοθετηθούν με κομμάτια μαρμάρου. Το σημαντικότερο πάντως είναι ότι θα απαγορεύεται η στάθμευση, κάτι που σήμερα δημιουργεί απίστευτα προβλήματα στους επιχειρηματίες.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!