Δεν ξανάγινε! - Πέταξαν τον εκλογικό σάκο στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Δεν ξανάγινε! - Πέταξαν τον εκλογικό σάκο στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!

Πάτρα: Δεν ξανάγινε! - Πέταξαν τον εκλογικό σάκο στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!  Ευτυχώς τον βρήκαν
Ένα απίστευτο αλλά ελληνικό περιστατικό συνέβη, σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα στην Πάτρα. Όταν έφθασαν τα ψηφοδέλτια στο Πρωτοδικείο διαπιστώθηκε ότι έλειπε ο εκλογικό σάκος ενός ολόκληρου Εκλογικού Τμήματος.

Αμέσως κινητοποιήθηκαν οι υπεύθυνοι προκειμένου να τον βρουν άμεσα μιας και θα δημιουργείτο μεγάλο πρόβλημα. Τελικά τον βρήκαν στα… σκουπίδια, όπου προφανώς κατά λάθος τον είχε πετάξει η καθαρίστρια!
thebest
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook