Για κατασκοπεία μέσω διαδικτύου κατηγορούν το Πεκίνο οι ΗΠΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Για κατασκοπεία μέσω διαδικτύου κατηγορούν το Πεκίνο οι ΗΠΑ

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   12:13 π.μ.  |  Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Για κατασκοπεία μέσω διαδικτύου κατηγορούν το Πεκίνο οι ΗΠΑ








 

Το υπουργείο Εξωτερικών της Κίνας εξέδωσε μια ανακοίνωση σε ασυνήθιστα έντονο τόνο σήμερα, υποστηρίζοντας ότι το αμερικανικό κατηγορητήριο εναντίον πέντε κινέζων στρατιωτικών για κλοπή εμπορικών μυστικών είναι «κατασκευασμένο» και θα προκαλέσει «ζημιά στη σινοαμερικανική συνεργασία και την αμοιβαία εμπιστοσύνη».

Η στάση της κινεζικής κυβέρνησης για το θέμα της ασφάλειας στο Διαδίκτυο είναι συνεπής και σαφής», ανέφερε η ανακοίνωση του εκπροσώπου του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Τσιν Γκανγκ, ο οποίος ζήτησε «άμεση επανόρθωση».
«Η Κίνα είναι ένθερμος υπερασπιστής της ασφάλειας των δικτύων, και η κινεζική κυβέρνηση, το στρατιωτικό και το πολιτικό προσωπικό δεν έχουν εμπλακεί σε κλοπή εμπορικών μυστικών μέσω Διαδικτύου», σημειώνει επίσης η ανακοίνωση του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών.
Νωρίτερα οι αμερικανικές αρχές απήγγειλαν κατηγορίες κατά πέντε κινέζων χάκερ για κατασκοπεία στον κυβερνοχώρο. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Δικαιοσύνης, οι κινέζοι χάκερ κατηγορούνται ότι επιτέθηκαν μέσω Διαδικτύου εναντίον έξι αμερικανικών εταιρειών και έκλεψαν εμπορικά μυστικά.
Είναι η πρώτη φορά που οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κατηγορούν δημοσίως την Κίνα για κατασκοπεία μέσω Διαδικτύου.
Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε σήμερα ότι η άσκηση διώξεων εναντίον πέντε κινέζων στρατιωτικών για κατασκοπεία μέσω Διαδικτύου αντανακλά την ανησυχία στις ΗΠΑ περί του ότι το Πεκίνο συνεχίζει να επιδίδεται σε κατασκοπεία στο εναντίον της χώρας και αμερικανικών εταιρειών.
Ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Τζέι Κάρνεϊ δήλωσε ότι η Ουάσινγκτον παραμένει δεσμευμένη σε μια παραγωγική σχέση με το Πεκίνο και θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί του για να αποτρέψει περαιτέρω παραβιάσεις της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Πηγή: ethnos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...