Ο Σωτήρης Νίνης ευχήθηκε καλό μήνα με ένα μήνυμα που ίσως σηματοδοτεί και την αποχώρηση του από τον ΠΑΟΚ.
Ο διεθνής μέσος έγραψε χαρακτηριστικά στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: “Καλό μήνα. Κάθε τέλος, μια καινούργια αρχή”
Το επόμενο διάστημα θα δείξει αν το μήνυμα του αυτό έχει να κάνει με τον ΠΑΟΚ, στον οποίο πάντως δεν έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ερχόμενος δανεικός από την Πάρμα.
newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!