Το νοσοκομείο Αγρινίου επισκέφθηκε την περασμένη Κυριακή ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, στο πλαίσιο της περιοδείας του με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Ανδρέα Κατσανιώτη.
Ο κ. Γεωργιάδης συνομίλησε με τους γιατρούς και το προσωπικό του νοσοκομείου, παρουσία των δύο διοικητών των νοσοκομείων Αγρινίου Γ. Βλάχο και Μεσολογγίου Γ. Κυριακόπουλο, όπου έγινε αποδέκτης πολλών παραπόνων που έχουν να κάνουν με τις ελλείψεις που παρουσιάζονται στο νέο μεγάλο νοσοκομείο του νομού. Αρκετοί γιατροί της νοσηλευτικής μονάδας του Αγρινίου, διαμαρτυρήθηκαν έντονα για τις ελλείψεις που παρατηρούνται σε κάποιες κλινικές και που δεν καλύπτονται από το νοσοκομείο Μεσολογγίου, όπως για παράδειγμα της γυναικολογικής - μαιευτικής κλινικής. Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη κλινική στο νοσοκομείο Μεσολογγίου υπολειτουργεί, την ίδια ώρα που στο νοσοκομείο Αγρινίου, μεταφέρεται η πλειοψηφία των περιστατικών, ενώ έχει ελλείψεις σε γιατρούς. Έτσι ζητήθηκε η κάλυψη εφημεριών από γιατρούς του νοσοκομείου Μεσολογγίου.
Ωστόσο ούτε ο διοικητής του νοσοκομείου Μεσολογγίου, ανέφερε στον υπουργό ότι η μαιευτική κλινική υπολειτουργεί, εξαιτίας της έλλειψης αναισθησιολόγου και δεν καλύπτεται από το Αγρίνιο, όπου υπάρχουν 7 (!) αναισθησιολόγοι τη στιγμή που στο Μεσολόγγι υπάρχει ένας μόνιμος και ένας επικουρικός, που καλούνται να καλύψουν όλες τις κλινικές. Ακόμα και η μοναδική παιδίατρος του Μεσολογγίου καλύπτει εφημερίες στο νοσοκομείο Αγρινίου, και κατά συνέπεια δεν μπορεί να λειτουργήσει μαιευτική χωρίς παιδίατρο...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 15/05 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...