45χρονος έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού του « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

45χρονος έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού του

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:00 π.μ.  |  Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Εύβοια: 45χρονος έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού του
Τραγωδία στο Μπούρτζι. Συγκλονίζει η αυτοκτονία του 45χρονου πατέρα, ο οποίος "βούτηξε" από τον 2ο όροφο της πολυκατοικίας, μέρα - μεσημέρι..  το τραγικό περιστατικό συνέβη χθες.

Ήταν περίπου στις 12.30 το μεσημέρι, όταν ο 45χρονος πρώην υπάλληλος του Δήμου Χαλκιδέων, βγήκε στο μπαλκόνι του σπίτιου του, στον 2ο όροφο και βούτηξε στο κενό, με αποτέλεσμα να βρει το θάνατο.

Τραγικές φιγούρες, είναι οι συγγενείς του αυτόχειρα, οι οποίοι είχαν πάει να ψηφίσουν εκείνη την ώρα και στον γυρισμό έπαθαν σοκ μόλις είδαν το ασθενοφόρο και την Αστυνομία έξω από το σπίτι τους.

Ο 45χρονος ήταν πατέρας ενός παιδιού και πρόσφατα είχε χωρίσει με την γυναίκα του, κάτι που τον είχε επηρεάσει αρνητικά όπως λένε οι κάτοικοι της περιοχής...

yahoo.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...