Είπαν όχι σε 3.000 ευρώ κατώτατο μισθό! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Είπαν όχι σε 3.000 ευρώ κατώτατο μισθό!

Είπαν όχι σε 3.000 ευρώ κατώτατο μισθό!
Την ώρα που στην Ελλάδα του 2014, ο κατώτατος μισθός είναι περίπου 510 ευρώ, οι Ελβετοί είπαν ΟΧΙ στον μεγαλύτερο κατώτατο μισθό στον κόσμο, ο οποίος υπολογίζεται περίπου στα 3.000 ευρώ ή στα 4.000 φράγκα!

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ινστιτούτου «gfs.bern», στο δημοψήφισμα που πραγματοποιήθηκε χθες (18-05-14), μόνο το 23% των Ελβετών ψηφοφόρων είπε «ναι» στην θέσπιση του συγκεκριμένου κατώτατου μισθού.

Οι Ελβετοί ψηφοφόροι, άλλωστε, συνήθως απορρίπτουν τις προτάσεις που θεωρούν ότι είναι πιθανόν να βλάψουν τις οικονομικές επιδόσεις της χώρας.

Την ίδια στιγμή οι υποστηρικτές της πρότασης θεωρούν ότι η εισαγωγή κατώτατου μισθού θα άμβλυνε τις μισθολογικές ανισότητες στη χώρα, ενώ οι επικριτές της πρότασης, θεωρούν ότι η εισαγωγή κατώτατου μισθού… θα έβλαπτε την ανταγωνιστικότητα και θα οδηγούσε στην περικοπή θέσεων εργασίας.

Star.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook