Το γνωστό σκηνικό είχε να αντιμετωπίσει χθες η αστυνομία στο Αγρίνιο, που χρειάστηκε να συλλάβει έναν ανήλικο Ρομά, 12 μόλις ετών, που μαζί με δυο ακόμη παιδιά κάτω των 12, που γι’ αυτό δεν συνελήφθησαν, έκλεψαν από ανασφάλιστο όχημα το ποσό των 15 ευρώ που υπήρχε σ΄ αυτό. Παράλληλα συνελήφθη και ένας γονέας για παραμέληση ανηλίκου.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!