Αυτοκτόνησε γιατί δεν είχε δουλειά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Αυτοκτόνησε γιατί δεν είχε δουλειά

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:49 π.μ.  |  Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Αυτοκτόνησε γιατί δεν είχε δουλειά
Τραγικό τέλος για έναν 43χρονο το μεσημέρι της Τρίτης. Όπως αναφέρει το onlarissa.gr, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άντρας έθεσε τέλος στη ζωή του με κυνηγετικό όπλο κοντά στο στο σπίτι του, στο Μεταξοχώρι της Λάρισας.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι λόγοι που τον έφθασαν στο απονενοημένο διάβημα ήταν τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα, αφού είχε χάσει τη δουλειά προ αρκετού καιρού και είτε δούλευε περιστασιακά, είτε ήταν άνεργος. Ο αυτόχειρας δεν ήταν παντρεμένος.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...