Νοιώθω την ανάγκη να εκφράσω δημόσια τα συγχαρητήριά μου, στο πλήρωμα του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ στη Ναύπακτο και τον οδηγό της μηχανής της Ελληνικής Αστυνομίας από το Α.Τ Ναυπάκτου, οι οποίοι το Μεγάλο Σάββατο το μεσημέρι, κινούμενοι εξαιρετικά γρήγορα, εξασφάλισαν την άμεση διακομιδή ασθενούς στην Πάτρα.
Ο οδηγός της μηχανής της Ελληνικής Αστυνομίας κινούμενος πολύ γρήγορα άνοιγε δρόμο για το ασθενοφόρο που ακολουθούσε. Ο τρόπος που οδηγούσε και ταυτόχρονα προέτρεπε τους οδηγούς να ανοίξουν το δρόμο, έδειχνε την αυτοπεποίθησή του και την εμπειρία του. Αντίστοιχα και το πλήρωμα του ΕΚΑΒ διερχόταν μεταξύ των αυτοκινήτων με εξαιρετική μαεστρία.
Μπράβο τους. Διακινδυνεύουν τη ζωή τους για να φθάσουν λίγα λεπτά νωρίτερα στο νοσοκομείο και να σώσουν τη ζωή του συνανθρώπου τους. Συγχαρητήρια.
Nafs Click
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...