Σύγκρουση δικύκλου με ταξί - Στο νοσοκομείο ο δικυκλιστής « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Σύγκρουση δικύκλου με ταξί - Στο νοσοκομείο ο δικυκλιστής

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:09 π.μ.  |  Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Τροχαίο σημειώθηκε στις 9.30 περίπου το πρωί στη συμβολή των οδών Σωσιπάτρου και Σολωμού στην Πάτρα.Σύμφωνα με πληροφορίες συγκρούστηκε δίκυκλο με ταξί, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο δικυκλιστής και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...