Ο έρωτας της Όλγας Φαρμάκη και του Γιώργου Γιγουρτάκη καλά κρατεί! Το ζευγάρι βρέθηκε με παρέα στην πανέμορφη Σίφνο για το Πάσχα. Όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες το μέρος που έμειναν ήταν πανέμορφο και με την καλή παρέα τους οι μέρες πέρασαν υπέροχα.
Μία από τις ασχολίες του Γιώργου στον ελεύθερο χρόνο του είναι η μπιρίμπα! Eνώ η Όλγα δεν ξεχνά τη γυμναστική ούτε στις διακοπές της...
tlife.gr| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...