Αγρίνιο:«Κατάληψη» Βόσνιων ρομά στην περιοχή του ΚΤΕΛ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Αγρίνιο:«Κατάληψη» Βόσνιων ρομά στην περιοχή του ΚΤΕΛ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:46 μ.μ.  |  Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

koi-roma-ktel3
Δημιούργησαν καταυλισμό  και ζουν σε άθλιες συνθήκες
Μια ανάσα , μόλις 50 μέτρα συγκεκριμένα από τις αυλές των σπιτιών των κατοίκων της περιοχής του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αιτωλ/νιας βρίσκονται εδώ και ένα μήνα Βόσνιοι αθίγγανοι οι οποίοι έχουν καταπατήσει δημοτικό χώρο.
Εκεί έχουν στήσει τα καταλύματα τους με πρόχειρα παραπήγματα και ζουν περίπου 20 άτομα . Υπάρχουν και πολλά παιδιά τα οποία είναι αυτά που κάθε πρωί καθημερινά συνωστίζονται στα φανάρια της πόλης και δημόσιες υπηρεσίες ή κεντρικούς δρόμους και κάθε Κυριακή γεμίζουν τα προαύλια των εκκλησιών επαιτώντας. Οι -πιθανότατα- γονείς τους, κάθε πρωί τα παίρνουν στα οχήματα τους και τα αφήνουν σε διάφορα σημεία του Αγρινίου, για να τα μαζέψουν το μεσημέρι μαζί με τις εισπράξεις και πάει λέγοντας…
Φυσικά , στον καταυλισμό τους, ούτε λόγος να γίνεται για στοιχειώδη υγιεινή, αφού στα 10 περίπου δημοτικά στρέμματα που έχουν στην διάθεση τους , αφήνουν οπουδήποτε τα σκουπίδια τους, ενώ όλη η έκταση έχει μετατραπεί σε δημόσια τουαλέτα, αφού οι ρομά την χρησιμοποιούν για τις φυσικές τους ανάγκες, με αποτέλεσμα να είναι σοβαροί οι κίνδυνοι τόσο για την υγεία των ίδιων και των ανηλίκων που έχουν μαζί τους, αλλά και για τους κατοίκους της περιοχής.
koi-roma-ktel2
Η έκταση αυτή του δήμου χρησιμοποιείται σαν χώρος εναπόθεσης χωμάτων – μπαζών από αρκετούς εργολάβους που αναλαμβάνουν δημόσια έργα . Οι απρόσκλητοι επισκέπτες έχουν διαμορφώσει κατά τέτοιο τρόπο τα πρόχειρα παραπήγματα ώστε αυτά να μην είναι ορατά από τον δρόμο που απέχει λιγότερο από 10 μέτρα από το σημείο που βρίσκονται. Πρόσφατα έχουν παρατηρηθεί και κρούσματα κλοπών στα γειτονικά σπίτια.
Οι κάτοικοι ζουν καθημερινά με τον φόβο καθώς νοιώθουν απροστάτευτοι μιας και παρά τις συνεχείς εκκλήσεις τους δεν βρίσκουν πουθενά ανταπόκριση, όπως καταγγέλλουν στο «Γ». Παράλληλα εξαιτίας των κινδύνων που υπάρχουν για τη δημόσια υγεία τονίζουν πως απαιτείται η παρέμβαση της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και υγιεινής αλλά και της Πρόνοιας και άλλων κοινωνικών υπηρεσιών για το ζήτημα της επαιτείας των ανηλίκων παιδιών του καταυλισμού.
koi-roma-ktel1

εφημερίδα «Γεγονός»
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...