Ντόπιοι, επισκέπτες και ετεροδημότες παρακολούθησαν σύσσωμοι χτες το βράδυ την Αναστάσιμη Λειτουργία στο όμορφο και γραφικό Αιτωλικό, καθώς επίσης και το κάψιμο του Ιούδα το οποίο συνοδεύτηκε από δυνατά εκρηκτικά!
Η προσέλευση ήταν τεράστια και το κλίμα κατανυκτικό. Σήμερα, ανήμερα του Πάσχα στα δρομάκια της πόλης στήθηκαν ψησταριές για το σούβλισμα του αρνιού, ενώ δεν έλειψαν και άλλα τοπικά εδέσματα όπως τα ξακουστά πετάλια, αλλά και το κοκορέτσι και το σπληνάντερο.
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!