Ένας 48χρονος άνδρας από το Αγρίνιο συνελήφθη χθες το απόγευμα στο Αγρίνιο από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, αφού μετά από έλεγχο που του έγινε οι αστυνομικοί εντόπισαν και κατέσχεσαν πάνω του 5,7 γραμμάρια κάνναβης.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...