Άλλοι έκαναν Ανάσταση και άλλοι... διάρρηξη! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Άλλοι έκαναν Ανάσταση και άλλοι... διάρρηξη!

Ηράκλειο: Άλλοι έκαναν Ανάσταση και άλλοι... διάρρηξη!
Άδειες προθήκες άφησαν πίσω τους, οι δράστες διάρρηξης σε κατάστημα που εμπορεύεται ασημικά και κοσμήματα, στις Πατέλες Ηρακλείου.
Σύμφωνα με το flashnews, οι δράστες αφού παραβίασαν την μπροστινή είσοδο του καταστήματος που βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο των Πατελών, μπήκαν μέσα και στην κυριολεξία "σήκωσαν" όλο το κατάστημα.

Η διάρρηξη υπολογίζεται ότι έγινε το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου ενώ ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, ανήμερα του Πάσχα αντιλήφθηκε την είσοδο των "ποντικών" και την κλοπή που ακολούθησε..

Μέχρι στιγμής οι δράστες παραμένουν άφαντοι ενώ άγνωστη παραμένει και η λεία με την οποία εξαφανίστηκαν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook