Στο νοσοκομείο ο Γιώργος Γιαννιάς!.. « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Στο νοσοκομείο ο Γιώργος Γιαννιάς!..

Ο τραγουδιστής κατά την διάρκεια των προβών του για το επόμενο live του "Just the two of us», αισθάνθηκε έντονους πόνους στην κοιλιακή χώρα και αμέσως μεταφέρθηκε στο Ιατρικό κέντρο Αθηνών. Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες διαπιστώθηκε οξεία σκωληκοειδίτιδα και χειρουργηθηκε  από τον ιατρό, Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη! Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά!

gossip-tv.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook