Καφεδάκι πριν από ή μετά τη γυμναστική; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Καφεδάκι πριν από ή μετά τη γυμναστική;

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   3:02 π.μ.  |  Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Καφεδάκι πριν από ή μετά τη γυμναστική;
Πολλοί πιστεύουν ότι ένα καφεδάκι πριν από ή και μετά τη γυμναστική είναι ό,τι πρέπει, γιατί προσφέρει ενέργεια. Πιθανόν να έχουν ακούσει ότι ο καφές διεγείρει το καρδιαγγειακό σύστημα προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις. Πόσο σωστό είναι αυτό;
Μην αλλοιώνεις τα οφέλη

Σύμφωνα με τον Greg McLatchie, καθηγητή Αθλητικής Ιατρικής στο αγγλικό πανεπιστήμιο του Sunderland και συγγραφέα του βιβλίου «Understanding Sports and Exercise Medicine», ο καφές  – καθώς και όλα τα ροφήματα που περιέχουν καφεΐνη, τα ποτά με γκουαρανά ή τύπου κόλα και τα λεγόμενα αθλητικά αναψυκτικά – ακυρώνουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα της άσκησης: τη μείωση του καρδιακού ρυθμού, ένα όφελος που απολαμβάνουμε, μόλις τελειώσει η προπόνηση.

Όπως εξηγεί ο καθηγητής, η τακτική άσκηση επηρεάζει θετικά την καρδιά κάνοντας τους καρδιακούς παλμούς πιο αργούς. Όταν η καρδιά χτυπάει πιο αργά, δουλεύει λιγότερο σκληρά με αποτέλεσμα να μειώνεται η αρτηριακή πίεση και να κερδίζουμε… πόντους στην υγεία μας.

Επομένως, γιατί να πιούμε καφεΐνη, που ενδέχεται να ανεβάσει παροδικά την πίεση και τους παλμούς της καρδιάς; Για να χάσουμε ό,τι πετύχαμε… με τον ιδρώτα μας;
Πηγή:goldenmag.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...