Συνέβη και αυτό. Ένας ταύρος εισέβαλλε σε νοσοκομείο του Ρίο Ντε Τζανέιρο και άρχισε να κυνηγάει τους ασθενείς και τις νοσηλεύτριες στους διαδρόμους, που έντρομοι τρέχουν για να σωθούν. Αν δεν το βλέπαμε δεν θα το πιστεύαμε.
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook