Τα δύο μεγάλα χωριά των Οινιαδών γιόρτασαν με λαμπρότητα και ευλάβεια την Ανάσταση του Θεανθρώπου χτες το βράδυ.
Τόσο στην Κατοχή όσο και στο Νεοχώρι η προσέλευση ήταν μαζική όπως μπορείτε να δείτε και στο φωτορεπορτάζ.
Οι φωτογραφίες από την Κατοχή είναι προσφορά του Πάνου και Σπύρου Ρόμπολα.
Χρόνια πολλά σε όλους.
- aixminews.gr
α
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...