Ληγμένα φυτοφάρμακα βρέθηκαν χθες Πέμπτη σε ρέμα στη Μεγάλη Χώρα Αγρινίου, μετά από καταγγελία περιοίκου στο υγειονομικό.
Αναλυτικά, , μετά από την καταγγελία, η υγειονομική υπηρεσία Αγρινίου σε συνεργασία με την αστυνομία μετέβησαν στο σημείο όπου και καθάρισαν τα ληγμένα φυτοφάρμακα,που βρέθηκαν πεταγμένα στο ρέμα προς αποφυγή κάποιας πιθανής μόλυνσης.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα που διεξάγει το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου για την ανεύρεση του δράστη, που πέταξε τα ληγμένα φυτοφάρμακα στο ρέμα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...