Φωτιά σε τρεις κάδους απορριμμάτων σε περιοχές της Πάτρας εκδηλώθηκε κατά τη διάρκεια της Ανάστασης, εξαιτίας των κροτίδων.
Η Πυροσβεστική έσπεσε να παρέμβει σε τρεις περιπώσεις, και ειδικότερα σε δύο κάδους στην πλατεία Ελευθερίας και έναν στα Βραχνέικα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...