Ανάσταση στον Άγιο Δημήτριο Ναυπάκτου.Βίντεο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Ανάσταση στον Άγιο Δημήτριο Ναυπάκτου.Βίντεο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:51 π.μ.  |  Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη ο Κύριος !!!

Με τη δέουσα λαμπρότητα γιορτάστηκε η Ανάσταση του Κυρίου στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ.Δημητρίου Ναυπάκτου,χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγ.Βλασίου κ.κ.Ιεροθέου.
Το αδιαχώρητο σχηματίστηκε από τον κόσμο,σε μια προσέλευση μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά,από ενορίτες και επισκέπτες στην πόλη.
Το μήνυμα τη Αναστάσεως μεταφέρθηκε με το δεύτε λάβετε φως,και αμέσως μετά έξω από τον Ιερό Ναό σε ειδική εξέδρα που είχε στηθεί ο Σεβασμιώτατος έψαλε το Χριστός Ανέστη.
014
009
010

  • Nafpaktianews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...