Μετ’ εμποδίων το κλάδεμα των δέντρων « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Μετ’ εμποδίων το κλάδεμα των δέντρων

Μετ’ εμποδίων το κλάδεμα των δέντρων
Μετ’ εμποδίων πραγματοποιήθηκε το κλάδεμα των δέντρων στον κεντρικό δρόμο της Γουριάς, αφού κάτοικοι της περιοχής διαφωνούσαν με τον τρόπο που έγινε.

Ο δήμος Μεσολογγίου σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία και υπό την επίβλεψη των γεωπόνων του δήμου, ξεκίνησαν τη διαδικασία κλαδέματος των δέντρων που βρίσκονται στον κεντρικό δρόμο και τα οποία ήταν επικίνδυνα για τους περαστικούς και τα αυτοκίνητα. Κάποιοι όμως από τους κατοίκους αντέδρασαν στη θέα του συνεργείου, θεωρώντας ότι τα δέντρα καταστράφηκαν από τον τρόπο που έγινε το κλάδεμα και άρχισαν να διαπληκτίζονται με το γεωπόνο και το δήμαρχο. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν, αλλά σε κλίμα αντιπαράθεσης και έντασης.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook