Απανταχού του κόσμου οι ορθόδοξοι - Η ζωή εν τάφω και στην Κορέα « aitoloakarnanianet

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Απανταχού του κόσμου οι ορθόδοξοι - Η ζωή εν τάφω και στην Κορέα

Στο κέντρο της Σεούλ στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου.Απανταχού του κόσμου οι ορθόδοξοι το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής συμμετείχαν στην περιφορά του Επιταφίου στην ημέρα του μεγάλου πένθους για την Εκκλησία. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει και η Νότια Κορέα, η χώρα που δοκιμάζεται τα τελευταία 24ωρα από τη ναυτική τραγωδία με θύματα παιδιά.

Στο κέντρο της Σεούλ στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Αμβρόσιου, ο οποίο διακονεί στη χώρα της Ανατολής εδώ και 12 χρόνια, δεκάδες Έλληνες αλλά και Κορεάτες χριστιανοί συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία της Μεγάλης Παρασκευής, έψαλαν τα εγκώμια όπως το "Ω γλυκύ μου έαρ" και το "Η ζωή εν τάφω" και στα κορεάτικα (σ.σ. η λειτουργία έγινε και στα ελληνικά και στα κορεάτικα) και ακολούθησαν την περιφορά του Επιταφίου, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που τράβηξε για το protothema.gr η δημοσιογράφος Δανάη Γραφάκου.

Στον ίδιο ναό σήμερα θα πραγματοποιηθεί η λειτουργία της Ανάστασης με τους χριστιανούς της Κορέας να ανταλλάσσουν ευχές και να ψάλουν το "Χριστός Ανέστη".

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook