Ο Επιτάφιος της Ενορίας της Αγίας Παρασκευής κάθε χρόνο εισέρχεται στον Κήπο των Ηρώων της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου.
Εκεί, οι σημερινοί Μεσολογγίτες, ανάμεσα στους Εξοδίτες Προγόνους μας,τελούμε Τρισάγιο στη Μνήμη των Κεκοιμημένων, παρόντος Εκείνου ο οποίος ¨εγερθείς εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο¨.
Κατ´έθος την Πομπή του Επιταφίου, σύμφωνα με τη φράση του εφημερίου του Ναού πατρός Ανδρέα, λαμπρύνει η Μπάντα του Συλλόγου Φίλοι της Μουσικής ¨Διονύσιος Σολωμός¨.
Καλή Ανάσταση!
ONAIRNEWS
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...