Σήμερα το πρωί στο Μεσολόγγι συνεργάτες του συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ANIMA με τον Νίκο Νούλα από το Μεσολόγγι απελευθέρωσαν αφού πρώτα δέχθηκε για 2 μήνες περίπου τις φροντίδες του συλλόγου ένα πουλί, όρνιο.
Το όρνιο όταν βγήκε από το κλουβί έκανε μια πρώτη αναγνώριση της περιοχής και στην συνέχεια άνοιξε τα φτερά του και πέταξε.Το καταπληκτικό είναι ότι σε λίγα λεπτά εμφανίστηκαν ακόμη 3 όρνια στην περιοχή.
Ο Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ANIMA εργάζεται για τη διαφύλαξη της μοναδικής και πολύτιμης ελληνικής άγριας πανίδας. Η δραστηριότητα της ANIMA στηρίζεται στις συνδρομές και τον χρόνο των μελών και των υποστηρικτών της, στην εθελοντική προσφορά πολιτών και σε εταιρικές χορηγίες στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...